Merkin käyttäminen viestinnässä ja mainonnassa

  • Hyvää Suomesta -merkin käyttäminen internetsivuilla, viestinnässä tai markkinoinnissa ei saa olla harhaanjohtavaa.
  • Käyttäminen kaupallisilla internetsivuilla on mahdollista, mikäli sivuilla on Hyvää Suomesta -merkin omaavia tuotteita. Sivuston omistajien on varmennettava, että sivuilla kävijät yhdistävät Hyvää Suomesta -merkin nimenomaan Hyvää Suomesta -merkittyihin tuotteisiin.
  • Ei kaupallisilla internetsivuilla, kuten neuvonnallisilla tai tietoa jakavilla sivuilla merkin käyttö on mahdollista, kunhan sitä käytetään nimenomaan tunnukseen liittyvän tiedon jakamiseen, siitä käytävään keskusteluun tai tunnuksen käytön edistämiseen.
  • Merkkiä voidaan käyttää esitteissä ja markkinointimateriaaleissa. Tällöin merkin on sijaittava Hyvää Suomesta tuotteiden välittömässä läheisyydessä ja / tai asiallisessa yhteydessä niihin.
  • Ruokatieto antaa mielellään toiminnanharjoittajalle tarkempia ohjeita merkin harhaanjohtavan käytön estämiseksi.

Siirry takaisin sivun alkuun